سئو و دوره سئو - مروری بر O

Wiki Article

من فروشگاه پوستر دیواری دارم ، دسته بندی مادر میشه پوستر دیواری ، دسته بندی هی فرزند زیادی دارم مثل پوستر دیواری اتاق خواب ، پوستر دیواری پشت تلویزیون و …..

این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.

در ضمن بعضی از تگها نوایندکسن ، تو صفحه تگ ها رفتم و با یوست چک شون کردم ، برای ثبت تو گوگل مشکلی نداشتن.

با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید.

به نظرم سئو موضوع جدیدی نیست، بهینه سازی در کسب و کارهای فیزیکی هم وجود داشته، این سوال‌ها و سوال‌های مشابه که در کسب و کارهای غیرآنلاین چالشی جدی است، در فضای آنلاین هم چالشی اساسی است که نیازمند تفکری برای بهینه سازی و راه حل‌هایی از جنس سئو است.

برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

آیا سئو یعنی تولید محتوا؟ مسلما نه، ولی بخش مهمی از آن به محتوا مربوط میشود.

شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است.

به نظر من سئو یکی از راه های بهتر دیده شدن توی فضای وب هست. ولی متاسفانه خیلی از افراد از سئو سو استفاده می‌کنند و با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه سعی در دور زدن قوانین گوگل می‌کنند.

از دیدگاه شما سپاس گزاریم ولی فراموش نکنید که علاوه بر تخصص و مهارت، اخلاق حرفه‌ای را هم باید بیاموزیم.

استاد تگ های که نو ایندکس هستن آپدیت بشن و مرتبا” محصولات جدیدی توشون قرار بگیره از این حالت در میان ؟

کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.

تلاش میکنیم با شبیه سازی میان علم سئو و دانش پزشکی درک مفاهیم سئو را ساده تر کنیم. این مثال ساده به ...

این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.
شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند.

قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش. تابحال تو هیچ سایتی نمونه این روند رو ندیده بودم. مطالب تخصصی در قالب جملات عامیانه.

سلام. من تجربه بسیار خوبی از سایت شما دارم، به همین خاطر تمام سرچ های خودم در رابط با سئو را با پسوند آکادمی وب سیما انجام میدم.

سئو تکنیکال : مشکلات فنی سایت را بررسی میکند، اینکه آیا از طرف گوگل به درستی سایت دیده میشود یا خیر

شعار من در مورد سئو در چند کلمه خلاصه می شود و یک سئو کار باید این خصوصیات را داشته باشد: سئو یعنی صبر، انرژی، شجاعت، امید

بخش بندی های زیر بر اساس اولویت چیده شده و همچنین لینک ها را نیز به همین ترتیب که قرار داده شده مطالعه کنید و هر سوالی بود از بخش کامنت بپرسید 

البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم.

سئو رو شما روی سایت میخواهید پیاده کنید پس باید تا حدی با ساختار سایت آشنا باشید

الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود.

سئو برای من یعنی مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در زمان جستجو. برای کسب جایگاه بهتر باید با منطق و حدس یک استراتژی را انتخاب کنید و سپس با اطلاعات بدست آمده از اجرای آن استراتژی های بعدی را طراحی و اجرا نمایید.

باعث شده اينجا کليک کنيد وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد. باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست.

ممنون از این ایده جالب. ولی به نظر من متاسفانه فضای سئو در ایران خیلی جالب نیست و خیلی از مشتری هایی که پروژه سئو رو به آژانس های مختلف میسپارن، هیچ دانشی و یا حتی اطلاعای از روند سخت و زمانبر سئو ندارند.

و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن.

Report this wiki page