چقدر باید انتظار داشته باشید که برای یک گالوانیزه خوب بپردازید | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در فرآیند گالوانیزاسیون، آهن یا فولاد توسط فلز روی روکش می شوند. فلز روکش از خوردگی فلز اصلی جلوگیری می کند. در صورت افزایش مقاومت ورق، باید ضخامت پوشش را نیز افزایش دهیم.

چندین رشته مفتول به موازات و به صورت خطی از وان روی عبور می کنند .

فعالیت ما ،ابتدا در سال ۱۳۶۲ با هدف فعالیت و رفع نیازهای کشور در زمینه های صنعت فولاد، و همچنین آهن آلات در صنعت ساختمان با مجموعه ای عظیم با نام آهن شهر پاسارگاد فعالیت خود را در این عرصه گسترش دهیم.

این امر موجب می شود که مفتول تولید شده با شیوه سرد در برابر رطوبت از مقاومت کمتری برخوردار باشد.

محصولات فولادی گالوانیزه نسبت به ضدزنگ ها ساده تر و ارزان تر هستند. فولادی که گالوانیزه میشود، قابل جوشکاری بوده و تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد نیز حرارت می بیند.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارند از لحاظ ساختار ظاهری بسیار براق، صاف و صیقلی هستند.

برای رفع این مشکل بهتر است سطح فولاد با فلز روی پوشش داده شود. این فلز از فولاد در برابر اکسید شدن و خوردگی محافظت میکند. عمل پوشش دهی فولاد را با روی گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن می‌گویند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کشش مفتول گالوانیزه به چه صورت است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاوت دیگر آن ها، قیمت می باشد. اگر چه استیل مزایای بهتری نسبت به ورق فولادی گالوانیزه دارد ولی از لحاظ قیمتی بالاتر است و برای ساخت سازه های استیل باید هزینه زیادی را پرداخت.

آنها محصولاتی مقرون‎به‌صرفه هستند. شاید در ابتدا مجبور باشید، هزینه بیشتری برای آنها پرداخت نمایید، اما در طولانی مدت از مزایای آنها بیشتر بهره‌مند خواهید شد.

سادگی و راحتی : عملیات گالوانیزه کردن در این روش تنها با غوطه ور کردن قطعه مورد نظر در مخزن فلز روی مذاب صورت می گیرد که روش ساده ای است. از این رو، گالوانیزاسیون گرم معمولا برای مقاوم کردن فلزات مورد استفاده در فضای باز مانند دکل های مخابراتی و فشار قوی برق و همچنین جهت تولید مفتول گالوانیزه گرم که در ساخت انواع توری مانند توری حصاری ، توری مرغی ، توری گابیون و توری پرسی و همچنین پایه فنس به کار گرفته می شود.

همچنین با فرم دادن ورق های فولادی گالوانیزه به صورت کرکره ای، می توان از آن به عنوان سقف شیروانی منازل استفاده نمود.
صنایع مفتولی توری کالا

با ساخته شدن بسته های مفتول سنگین تر هزینه ها به شکل قابل توجه ای کاهش پیدا کردند. بهره برداری و ساخت ماشین های کشش مفتول تا جایی ادامه یافت که دوزه های صفحه ای مانعی از رده خارج شدند.

هر کدام از این نمره های مذکور مفتول گالوانیزه دارای ویژگی مختص به خود می باشند .

این سیم در ضخامت‎های متنوع تولید خواهد شد. بدیهی است هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد، به همان میزان بر وزن آن افزوده خواهد شد و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

این تکنیک میزان انعطاف‎پذیری و نرمی آنها را افزایش می‌دهد. به این ترتیب با سیم مفتولی مواجه می‎شوید که ظاهری سفید داشته و از سویی دیگر مقاوم و نفوذناپذیر است.

محصولات مفتولی گالوانیزه در انواع و طرح های مختلف و متنوعی هستند و انواع گوناگونی هم دارند که در کار هایی از جمله ساختمان سازی و صنایع های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگینی بیش از حد بخصوص در مورد قطعات مسطح باعث می‌گردد در قسمت تماس زنجیر با قطعه اسید شویی صورت نگیرد وجای آن به صورت سوختگی‌های ریز و خطی نمایان شود. در صورتی که قطعات دارای رنگ باشند بهتر است تمام قطعات رنگ دار را جدا کرده و در یک قسمت از بسکت و در کنار هم قرار دهیم تا در حین شارژ (شانه گذاری) قطعات سنگ کاری شود.

همان طور که اشاره کردیم، گالوانیزه کردن فولاد به کم شدن میزان خوردگی فولاد کمک میکند؛ زیرا:

توری لوزی توری مرغی توری نرده ای توری استنلس استیل توری پرسی توری پشه ای توری حصاری توری سرندی توری فرنگی توری گابیون توری رابیتس توری نوار نقاله

برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قمیت ، به قسمت تماس با ما رفته ویا با شماره زیر تماس بگیرید.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Здесь смотреть онлайн в хорошем качестве бесплатно фильмы.

بعد از این مفتول به اندازه ی کافی حرارت دید آن را سرد کرده و فرایند اکسید زدایی را انجام می دهند. پس از زدودن اکسید و چربی موجود از روی بدنه مفتول آن را در استخر های حاوی فلز روی مذاب غوطه ور می کنند. میزان روی مورد نیاز بر روی بدنه مفتول را با پدهای مخصوص مشخص می کنند.

تغییر وضعیت زیربخش‌های فوائد گالوانیزه گرم ۴.۱هزینه پایین کلیک کنید

Report this wiki page